sobota, 23 marca 2013

Clint Eastwood - etapy tworzenia

Są tu gdzieś może fani Clint'a Eastwood'a? :) Dla niewtajemniczonych polecam serdecznie film pt. "Dobry, Zły i Brzydki" - jeden z moich ulubionych ;) Co prawda bardzo stary i efektami specjalnymi nie grzeszy, aczkolwiek dla amatorów spaghetti westernów stanowi wręcz arcydzieło ♥ Po prostu klasyk. Eastwood również jest w nim młodszy (w tej chwili staruszek ma już przeszło 80 lat), więc jest na co popatrzeć...

Format: A4
Przybory: ołówki grafitowe (3H-8B), gumka chlebowa, gumka w ołówku, wiszer "4", patyczki do uszu
Czas: ok. 6h
Data narysowania: 25.02.2013r.

Clint ma bardzo specyficzną twarz i właśnie takie uwielbiam rysować. Te wszystki zmarszki, niedoskonałości i blizny nadają szczególnego charakteru postaci. Dla mnie po prostu miodzio, najciekawsza wręcz praca :)

Muszę przyznać, że tak się wczułam rysując go, że aż grafit spod ołówka leciał. Mam nadzieję, że Clint- mój ulubienieć nie obrazi się za pare błędów, starałam się. I muszę przyznać, że nawet prężnie mi poszedł :) Zajął tylko 6,5 godziny. W porównaniu z pocałunkiem Sparrowa i Swann udało mi się zaoszczędzić sporo czasu.


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz