środa, 27 marca 2013

Daenerys Targaryen - portret

No! Praca nad Daenerys Targaryen zakończona powodzeniem. :) I jak się podoba? Osobiście nie jestem do końca zadowolona, ponieważ brakuję mi "tego czegoś". Pewnego szczegółu, który pozwolił mi się wymknąć. Może jakieś propozycje? :>
Zdjęcie, jest słabe. W "realu" portret prezentuje się znacznie lepiej, realistyczniej. W najbliższym czasie, kiedy naprawimy skaner postaram się o ładniejsze kopie :)

Format: A4
Przybory: ołówki grafitowe (3H-8B i F), wiszer "4", biały żlopis, gumka w ołówku, gumka chlebowa, blender
Czas: ok. 11h
Data narysowania: 24.03.2013r.




Wprowadziłam drobne poprawki :)
Heh, musiałam go poprawić. Po prostu wydawał mi się nieciekawy. Skontrastowałam go ołówkiem 8B, wyrównałam i wygładziłam skórę ołówkiem F, a potem nowo zakupionym blenderem. Poprawiłam również światłocień. Teraz rysunek sprawia wrażenie żywszego, co zapewne sami widzicie. Teraz muszę przyznać, że jestem z niego naprawdę zadowolona. :) Mam nadzieję, że Wam też się podoba. Ogólnie spędziłam ponad 5 godzin nad udoskonalanim go, ale cóż, efekty są jak najbardziej widoczne :)




Wreszcie naprawiłam skaner :) Przyznajcie, że jakość jednak ma znaczenie :))
Pozdrawiam :) I życzę wszystkim wesołych świąt Wielkanocnych! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz