sobota, 23 marca 2013

Harry Potter & Insygnia Śmierci

Jest to moje dzisiejsze dzieło nad którym spędziłam w zasadzie dwa dni (od wczorajszego wieczora, do dzisiejszego południa). Zafascynowana ostatnią częścią po prostu musiałam ją uwiecznić na papierze :) Film jest świetny, aczkolwiek serdecznie zachęcam do przeczytania książki, jak na rasowego czytacza przystało zapewniam, że jest dużo lepsza... ;>

Format: A4
Przybory: ołówki grafitowe (3H-8B), gumka chlebowa, gumka w ołówku, wiszer "4"
Czas: ok. 6h
Data narysowania: 23.03.2013r.


Niestety jakość nie jest najlepsza, ponieważ mój skaner został uszkodzony, a, że jest tylko skanerem i sam się nie naprawi muszę poczekać na fachowca, więc na razie musicie zadowolić się pracą mojego aparatu i moimi jakże prymitywnymi zdolnościami fotograficznymi... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz